Decadance
Balet
Ohad Naharin

Decadance

Balet HNK u Zagrebu

Plesna predstava Decadance suvremeno je plesno istraživanje nastalo kao kolaž isječaka iz ranijih koreografija Ohada Naharina, jednog od najistaknutijih svjetskih koreografa specifičnoga scenskoga jezika koji je godinama vodio najpoznatije izraelsko baletno kazalište Batsheva Dance Company u Tel Avivu.

Gostovanje Baleta HNK u Zagrebu na Splitskom ljetu ostvareno je u sklopu projekta Konzorcij K-HNK

Balet HNK u Zagrebu

Plesna predstava Decadance suvremeno je plesno istraživanje nastalo kao kolaž isječaka iz ranijih koreografija Ohada Naharina, jednog od najistaknutijih svjetskih koreografa specifičnoga scenskoga jezika koji je godinama vodio najpoznatije izraelsko baletno kazalište Batsheva Dance Company u Tel Avivu.

Gostovanje Baleta HNK u Zagrebu na Splitskom ljetu ostvareno je u sklopu projekta Konzorcij K-HNK

Decadance

Decadance

Decadance, plesna predstava Baleta HNK u Zagrebu, sastoji se od isječaka već izvedenih koreografskih djela Ohada Naharina, prvobitno stvorenih zajedno s članovima plesne skupine Batsheva. Djelo koristi glazbu različitih suvremenih skladatelja, a obiluje virtuoznom i senzualnom plesačkom energijom, eksplozivnom snagom pokreta, pravom bujicom emocija. U Naharinovim poznatim kreacijama u kojima istražuje granice ljudskog pokreta uživali su plesači zagrbačkog Baleta, baš kao i publika u velikim svjetskim baletnim centrima u kojima je ista ova izvedba imala svoje premijere. 

Plesna skupina Batsheva iz Tel Aviva jedna je od najistaknutijih i najpoznatijih plesnih skupina na svijetu. Osnovala ju je 1964. barunica Batsheva de Rothschild a glasovita Martha Graham, koreografkinja koja je redefinirala suvremeni plesni izraz, bila je prva umjetnička voditeljica. Ohad Naharin, učenik Marthe Graham, koreograf koji je razvio svoj vlastiti plesni stil i jezik, te pedagoški sustav nazvan Gaga, trupu je vodio od 1990. – 2018. Njegov rad i beskompromisna kvaliteta plesača proslavili su Batshevu, učinivši je jednom od najrenomiranijih trupa modernog plesa. 

Savršena komunikacija međusobnog razumijevanja, nimalo jednostavne kombinacije pojedinaca i ansambla, divan muški duo i neodoljivo zabavan muško- ženski, dramatično odbacivanje odjeće koja je višak u napetosti oslobađanja, duhoviti performans s publikom, i još mnogo toga u samo 70 prekratkih minuta. A ansambl opušten, kao da se igra! Čak i pjevaju! Samo oni znaju kako se do toga dolazi. (Jutarnji list) 

 

Glazba

Maxim Waratt: Issa Nore

Goldfrapp: Train

Ohad Fishof: Pictures

David Darling: Stones Start Spinning

John Zorn: Verlaine Part 1. Un midi moins dix

Al Majad: Al Ghariba (Habib Alla Jamal & Khader Shama: aranžman i izvedba)

Guem: Riacho

Dick Dale and The Del-Tones: Hava Nagila

Maxim Waratt: Illusions of Beauty

The Tractor's Revenge (A. Belleli, I. Green, O. Leibovitch, O. Naharin): Echad Mi Yodea

Chari Chari (Kaoru Inoue): Favorite Final Geisha Show

Kid6o6: Flutter

AGF: Ambient Trust

AGF: Private Birds

Lucky Ali & Ramya: Na Tum Jano Na Hum

Seefeel: Meol

Chronomad: Do

The Beach Boys: You're Welcome

Koreograf

Ohad Naharin

Oblikovatelj svjetla

Avi Yona Bueno (Bambi)

Kostimograf

Rakefet Levi

Oblikovanje i montaža zvuka

Maxim Warrat, Ohad Fishof, Stefan Ferry

Scenski asistenti

Ian Robinson, Erez Zohar, Matan David

Baletna majstorica

Iva Višak

Prijenos kostimografije

Mia Rejc Prajninger

Glazbena voditeljica

Ljudmila Šumarova

Glazbeni korepetitor

Teo Visintin

Inspicijentica

Snježana Marasović

 

Ansambl

 

Djevojke

Saya Ikegami, Natalija Kosovac, Mutsumi Matsuhisa, Ozana Mirković Blokar, Lada Rora, Rieka Suzuki, Valentina Štrok, Atina Tanović, Helena Troha

Muškarci

Tomislav Petranović, Mario Diligente, Taiguara Goulart, Adam Harris, Drew Benjamin Jackson, Balint Rauscher Csaba, Takuya Sumitomo, Arnau Velazquez Rodrigez, Vid Vugrinec, Yuho Yoshioka