Osnovnu tematsku odrednicu ove stand-up kazališne predstave čini autobiografski događaj u životu glumice i autorice, a riječ je o činu odluke upisivanja autoškole u četrdesetoj godini života. Ono što je trebao biti izlazak iz psihoemocionalne krize i započinjanje novog životnog poglavlja, zapravo je značilo ulazak u njezine daleko dublje rukavce i ponore.
Ostatak života predstavlja svojevrstan nastavak već uspostavljenog, izvedbenog glasa i potpisa Lade Bonacci koja i svojim dosadašnjim, autorskim djelima, a poglavito kazališnom predstavom Zadnja prije nego odem, otvara pitanja egzistencijalne posvećenosti stvaranju, tretmanu tijela i tjelesnosti u izvedbi, kao i graničnosti ideje da svoj krajnji smisao i besmisao možemo izložiti sublimnosti, humornosti i ludičkom kapacitetu izvedbe. Monodrama s dominantnim elementima stand-upa realizirana je kroz estetske odrednice klaunerije, slapsticka i ludičkog istraživanja. Referentno polje ovog komada, poglavito u kontekstu stand-up performativa, svakako jesu i australska komičarka Hannah Gadsby i britanski satiričar Ricky Gervais.