Kralj Sunce, kako je poznato, nadimak je ekstravagantnog francuskog kralja Luja XIV. pa nije teško zaključiti da ovaj glazbeni program predstavlja ekstravagantan ukus moćnog vladara, koji je ples u novi raskošni dvor u Versaillesu uveo ne samo kao oblik razonode, nego kao životni stil. Uz njegovo se ime vežu ponajprije ime skladatelja Jean-Baptistea Lullyja, Talijana koji brzo prihvaća francuske običaje i postaje zaštitnim imenom francuskog glazbenog baroka. U djelima Lullyja i njegovih nasljednika prati se razvoj repertoara flaute, instrumenta koji u sebi nosi nešto „inherentno francusko, a ima veze s artikulacijom, nazalnošću, bojom, delikatnošću…“, kako je rekla Ana Benić, koja u ovom programu svira upravo flautu, a ujedno je umjetnička voditeljica Ansambla.
Naslanjajući se na začuđujuće običaje tadašnjeg francuskog kraljevskog dvora, kralja koji je bio strastveno zaljubljen u glazbu i ples te sam vrlo često nastupao kao plesač, koncert će započeti kao jedan čin kazališne predstave u kojem će izvođači prezentirati mnogo različitih lica glazbe i glazbenog života toga doba, koji se isprepleću i nižu bez jasnih granica.
Hrvatski barokni ansambl (HRBA), osnovan 1999. godine, jedan je od prvih specijaliziranih ansambala za baroknu glazbu u Hrvatskoj, u čijem su sastavu istaknuti glazbenici mlađe generacije. Na svome ciklusu koncerata u Hrvatskom glazbenom zavodu HRBA predstavlja tematski objedinjene programe, koji uključuju baroknu glazbu hrvatskih i stranih skladatelja. HRBA redovito gostuje na festivalima u Hrvatskoj i izvan nje, te surađuje s brojnim vrhunskim interpretima barokne glazbe, poput Catherine Mackintosh, Hervéa Niqueta, Aapoa Hakkinnena, Mimi Mitchell, Davida Stafa, Enrica Onorfija, Alessandra Tamipierija i mnogih drugih.
Hrvatski barokni ansambl čine flautistica i umjetnička voditeljica, flautistica Eleonora Biščević, Stjepan Nodilo (blokflauta i oboa), violinisti Laura Vadjon i Ivan Jakšeković, Nika Zlatarić, viola da gamba, Izidor Erazem Grafenauer, teorba i gitara te čembalist Pavao Mašić.